TESTIMONI PIL HERBA Perawan Qaseh (3 IN 1) (2013)


TESTIMONI PIL HERBA 3IN 1
MASALAH PERIOD X STABIL,MASALAH KEPUTIHAN DAN GRIP KETIKA BERSAMA

"As salam kak juz nk sharing..pil herba 3in 1 ni mmg power la..x rugi sy try..sy de prob priod..lps mkn pil herba seminggu tros priod..n keputihan pon kurang..n hubung intim b'sama suami pon rase puas ati..rase mcm ank dara lg..hehehe..thanx ea kak.."

TESTIMONI PIL HERBA 3IN1
PREGNANT

"ye..bdk opis yg nak...ina dok promote yg 2 bdk lg tu dh peknen thn lps sbb amik pil ni"

TESTIMONI PIL HERBA 3IN1 DAN TONGKAT AJIMAT
MASALAH KEPUTIHAN DAN PERIOD X TERATUR

"Hari2 tiap pagi makan pil herba tu 2biji sehari waktu pagi..kalau lupa makan waktu pagi i makan waktu malam sebelum tido..makan ubat ni coz nak atur priod n keputihan jer..alhamdulillah mujarab..tu yg teruskan makan...malam plak lepas mandi mesti insert tongkat ajimat madura tu..coz untuk hilangkan keputihan gak..kebetulan semalam husband nak bersama..mula2 mmg susah nak masuk coz miss v sempit sgt2..then bila dah masuk husband kata "wow...like virgin la mama"...huhu...i hanya tersenyum sahaja...husband asyik ulang saja perkataan tu..hihi....xsangka begitu hebat sekali tongkat ajimat madura ni.maklumla kalau dah ada anak ni mis v jadi longgar..terima kasih akak coz jual tongkat ajimat ni kat i..rasa sangat2 berpuas hati memakai produk ni..nak beli lagi lepas dah habis..nnti nak try dara chenta la plak...tq kak.."

TESTIMONI PIL HERBA 3 IN1
"Salam puan..saya nak order lagi pil 3 in 1 tu..lps ambk pil tu ok ...angin byk kuar dan lendir2 tu dah x kuar lg."

TESTIMONI PIL HERBA 3 IN1 DAN SCRUB DARA CHENTA PQ
"tq...apapun best la pil herba
keputihan saya kurang sangat2
dulu banyak
sampai kenan kerap tukar pantyliner banyak kali
try produk mahal pon x ok jgk
ada produk sampai 7-80 pon still x ok
pil herba ni dah la murah
miss v x gatal lg
keputihan pon kurang
cuma hubby saya dah outstation 2 bulan
so x tau la kesan time bersama macam mana
saya amalkan makan pagi 2 biji
kesan memng sangat memberangsangkan
kalau x sebelum ni saya stress ngn masalah keputihan yang saya alami

TESTIMONI SCRUB DARA CHENTA PQ
scrub dara cinta plak slalu saya amalkan 2 hari sekali
ketiak saya dah kurang gelapnya...
best pakai sebab kasar
sedap gosok badan
adik saya muka berjerawat
seminggu 3 kali saya bancuh
buat masker
jerawat dia kurang dan mengering
nanti dah habis saya order lagi ya sys..
hehe
kali ni nak try dara chenta plak"

TESTIMONI PIL HERBA PQ (3 IN 1)
BERAT BADAN TURUN
(ikut pada keserasian badan masing2)
"Yg pasti slim pakai herba 3 in 1 akak..
macam biasala kak ..dulu pun pakai makan herba 3in1 tu cornfirm slim, skrg ni suggest kat kakak ipar,semoga dia dapat zuriat..inn sha Allah"

TESTIMONI PIL HERBA PQ
AMALKAN PIL HERBA SEMASA DLM PANATNG SUDAH MENCUKUPI ^___* KEDUDUKAN RAHIM TERLETAK ELOK.

"Azie mkn pil ni je dlm pantang....Alhamdulillah mak bidan puji sbb kedudukan rahim cantik katenya walaupun die x start mengurut lg.."







































































































Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PIL / MAAJUN HERBA PERAWAN QASEH 3 IN 1 ( RM 35.00 )